Prosinec 2009

a Vánoce jsou za námi.... konečně

26. prosince 2009 v 9:43 | tymon |  recenze na můj každodení život
Vánoce. Opět tu byly Vánoce. Nechápu, proč se tomu říkají svátky klidu a míru…. Jelikož jsem byla na Štědrý den v práci a tak opět jsem se přesvědčila, že tohle jsou svátky nervů, ječení a shonu. O žádný klid a mír se tedy nejedná, ale co nadělám. Nic. Bohužel. Neboť mi může být útěchou, že nejsem v práci jediná osoba….

Už celý den se sypaly SMS-ky s přáním k Vánocům. Některé normální, jiné vtipné (neodpustím si to a pár jich sem vypíšu):
001) Urazil se na mě kapr, že ho vážně neberu, nejvíce se ho však dotklo, že ho večer sežeru. Tvářil se moc potměšile, když mě viděl s paličkou, ukazoval na mě, z vany, sprostá gesta ploutvičkou. Vyhrožoval sebevraždou, prý vypustí vanu, nechce župan ze strouhanky, nesnese tu hanbu. Vyhověli jsme mu přece, v obyváku bazének, ať si s námi oslavuje i náš rybí kretének (za tohle přání děkuju Denny).

002) Všem veselé vánočky, zapomeňte na vločky. Letos bylo teplo, Ježíška to spletlo. Nedonese nic, páč byl hroznej hic. A tak jezte polárku u stromečku bez dárků (za tohle přáníčko děkuju Barce).

Je fakt, že musím poděkovat všem, kteří mi poslali přání k vánocům, a já se chci omluvit, zda jsem na někoho zapomněla či nikoliv, neboť být v práci a rozesílat HROMADNĚ SMS-ky není jednoduché, zvlášť když nechodí výpisy (místo výpisů mi to jenom na displeji zabliká a oznámí - zpráva doručena. Ani se to neuloží, tak se omlouvám ještě jednou).…

A cesta domů?? Ve dvě hodiny odpoledne. Mohla jsem jásat. Konečně budu doma a budu se čučet na pohádky (ty, které jsem chtěla vidět, jsem však nestihla). Jsem ráda, že na mě čekala alespoň malá Marcelka a tak dostala hned vánoční dárek (i když tušila co tam je, snad se podívala až pod stromečkem) a jely jsme společně domů…. Doma už nastrojený stromeček a tak Kristýnka (já) nemusela nic dělat a mohla si vesele relaxovat.

Štědrovečerní večeře a hned na to, rozbalování dárků. Chvíle, na kterou se těší snad všichni, neboť se u ní sejde celá rodina…. Nebudu tu rozebírat, co jsem dostala a nedostala. Vánoce jsou pro mě svátky, kdy má být rodinná pohoda, láska a všechno ostatní na prvním místě. Proto sem přihazuju jen pár fotek své rodiny, kterou i někdy přes lidské neshody velice moc miluju a je mi dražší než můj život.

.... fotka (nahoře) můj tatínek a fotka (dole) maminka a ta fotka pod mamčou je můj bratr....

sraz TT.cz, aneb cesta do matičky Prahy

16. prosince 2009 v 21:18 | tymon |  srazy - recenze
Když se dospělí těší na nějakou věc, je to pomalu horší než malé dítě…. Alespoň to tak funguje u mě a u mnohých dalších co znám (no, tyhle případy se povětšinou vyskytují na jízdárně, kam docházím nebo ještě v práci)….

Už v pátek ráno jsem nemohla dospat. Jen co jsem vstala, jsem začala rvát věci do kufru (ale to bych nebyla já, abych polovinu věcí netáhla zbytečně a tu druhou polovinu - tu potřebnou jsem nenechala doma) a výlet mohl začít…. Ale abyste se konečně dozvěděli, kam jsem jela a proč jsem se těšila….

Kdo mě zná, ví, že moje akce jsou různorodé a dneska to zrovna vyšlo na sraz FC TT.cz (Fan Clubu Tarji Turunen.cz - odtud zkratky a ještě lépe je to TT.cz). Cesta do matičky Prahy byla zajímavá, zvlášť když jsem se v Budějovicích ptala průvodčího, jestli to má nějakou výluku. Pohotová odpověď: "Ne, slečno, nemá. Výluka začíná opět od pondělka, takže celý víkend je to bez ní." A já: "Jo, super," takže jsem si myslela, že mohu být v klidu, neboť to bude jízda bez chyb…. Jenže to by nebyly ČD (nechápu, proč nejezdím autobusem) a jen co jsme dojeli do stanice: Praha - Uhříněves, průvodčí vyhodil celý vlak (buď se jednal o blbý humor, nebo jsem to nepochopila, ale jelikož to blbý humor nebyl, tak zbývala jenom ta druhá možnost, že jsem to nepochopila) a tak jsem následovala celé stádo lidí a pryč z vlaku a jelikož jsem se zajímala, jak se dostanu na Hlavní nádraží (za první: Praha je pro mě španělská vesnice a za druhý: na Hlaváku na mě čekala malá a nevinná - jako démon sám - ARWEN) byla jsem (s mírným podtónem, který vyjadřoval snad všechno, že jsem nehorázně blbá atd.) odkázána na městskou hromadnou dopravu města Prahy. Jenomže vysaďte někoho, kdo vždycky jede na Hlavní vlakové nádraží (mimochodem polovina písmenek jim tam nesvítí, takže ten nápis je asi takto - hlav** vla**v* **d**ž*) někde jinde - třeba v Uhříněvsi. To pak vypadá tak, že chudáček človíček (v mém případě já + zbytek vlaku) je ztracen v nicotě a má se největší chuť otočit a jet zase směr domů. Jenže to bych nebyla já, abych nezvítězila (zbytek vlaku mě nezajímá, jak se a kam se dopraví). Takže jsem (ne, nemusím říkat, že jsem pěnila vzteky a použila výborné slovo: PERKELE, hned několikrát po sobě, abych si ulevila) zamířila k prvnímu autobusu (taková stará a rozklepaná krabice, ale co, hlavní je, že mě to eventuelně někam doveze, ne??) a ptala se řidiče, kam jede (hlavně, že tam bylo napsáno: Háje) a když mi potvrdil, že opravdu jede na Háje a nikam jinam (někdo za mnou prohodil, že spíše jedeme do HÁJE na ne na Háje, ale mě je to jedno) tak jsem se začala ptát na lístky do autobusu. A když se podivil, že jsem mu řekla, že nemám lístky a potřebuju je, tak jsem mu řekla, že celej vlak vyhodili a dopravte se dál, jak chcete. A jestli se ptáte, jak to celé dopadlo, tak to dopadlo následovně. Jeden vagón (ale asi ne celý) se narval do autobusu (takové té krátké škatule od mlíka, která nemá ani kloub uprostřed, aby se to dalo lépe řídit) a samozřejmě všichni jeli na černo, neboť původně chtěli dojet až na HLAVNÍ VLAKOVÉ NÁDRAŽÍ v Praze a ne někam do Prahy - Uhříněvsi) a autobus byl tak narvaný, že by se tam ani jeden jediný revizor (v mé váhové kategorii) nevešel.

Cesta se vinula, autobusem číslo 232 a velice zajímavými názvy zastávek (nebojte, vypsala jsem si je: Šampiónová, Hříbková, Křeslice, Dolnokřesloviká, Hořčičkova) do Hájí (poslední zastávka - hned za Hořčičkovou) a tak jsem volala malé a nevinné (jako démon sám) ARWEN, že už jsem na místě a kde je ona a ani ne za chvilku jsme si to fičely metrem, neboť jsem musela pro sisku (Ewíe) vyzvednout vstupenku na MoR 2010, kterého se také zúčastním (tudíš jsem si také vyzvedla vstupenku. Ještě, aby ne, když je tam taková dokonalost jako je Tarja Turunen nebo Mike Terrana a mnozí další) a navíc tam zase bude plno lidí z TT.cz. Takže další plus k této akci. Nemusím říkat, že jsme chvilku pátraly (já a malá a nevinná jako démon sám) po ulici s názvem U Bulhara, ale našly jsme to. A pak hurá pro pizzu a pak k malé a nevinné (jako démon sám) ARWEN domů…Cesta na sraz bezvadná (zapomněla jsem vzít nějaké podstatné věci), ale pak už to šlo "jako po másle" takže metro nás dopravilo na Můstek, pak už jenom vylézt schody, přejít silnici a už jsme byly tam…. Konečně jsem zase viděla super lidičky z TT.cz jak já se na ně těšila….

Program si sice nepamatuju celý, ale byl bezva (i celý sraz TT. cz). Procházelo se přes Staroměstské náměstí (fotilo se u Betléma, podívalo se na orloj, který byl trapně krátký, následovně se podílavo na Brněnský dětský folklórný soubor), pak se šlo do různých obchodů (například Nirvána, Bontonland) a nakonec se šlo sednout do restaurace, kterou rezervovala Pájuš…. Ze začátku to bylo celé bezva, servírka milá (ale zdání klame a časem se změnila v naprostou fúrii. Tyto milé dámy měly v antickém Řecku dohánět k šílenství lidi místo svědomí, ale "naše" servírka měla jiný význam). V průběhu srazu to bylo ještě lepší (siska Ewíe dostala ke svému nedalekému svátku dárečky), neboť jsme zjistili, že je servírka naprosto blbá a teď si dovolím citovat krátký rozhovor mezi Majkou a "naší" servírkou:
Majka: "Ještě jedno pivko…."
servírka: "A občanku máte?"
Majka: "Noooooo.... Ona tady teď zrovna někde koluje...."
Fakt mi to rozum nebral, neboť ze začátku dala pivko všem bez problému, pak další (opět bez problému) a pak to začalo (myslím tím ty "problémy"). Tady mám pocit, že to bylo vyvolané tím, se Gazzy ozval (stejně nejlepší bylo, když Gazzy od všemocného Namelesse dostal dárek a místo piva tam našel vodu. Upozorňuju, že vodu z velké části vypil David a Gazzy dopil asi čtyři loky - a tím sklidil potlesk), že dává pivo pod míru a ona se zřejmě urazila a výsledek toho všeho byl, že začala kontrolovat občanky i všemocnému Namelessovi (z toho dostali všichni záchvat smíchu). Navíc David si vysloužil nový podpis od všemocného: "Ten, který nechtěl mocnému vydat jídelní lístek!!"….

.... (nahoře) tohle donesli panu všemocnému - Namelessovi, chvíli po té, co si objednal klobásu. Ale opravdu je to klobása....

.... (nahoře) začátek první soutěže. Hrálo se o věcné ceny, tentokráte nádherné pexeso (jak jinak než s Tarjou Turunen) a čas rychle utíkal a někteří nás museli opustit…. Hold nedá se nic dělat. Ale i tak to pokračovalo v perfektní zábavě dál a nakonec, po dlouhé době, jsme hospodu opustili. Jedna většina šla k Pájuš a já s malou a nevinnou (jako démon sám) ARWEN k ní domů. Pokračování druhého dne "dosrazu"….

.... (nahoře) začátek druhé soutěže....

.... (nahoře) tak tady jsem já a moje siska Ewíe....

.... (nahoře) a jeslti chcete vidět Mácu (Marcela) v ženském provedení, podívejte se za děvčata z TT. cz (ano, mylsím tu servírku)....

.... áááá (opět nahoře a i dole) naše petice proti *Mucinky* stylu. Vymyslel Mattheu....

.... (nahoře) na srazu se namaloval i portrét samotného Marcela Cabuliho, ale nebojte se, on tam s náma nebyl, ale podoba je výstižná, že??

V neděli to bylo spíše takové volnější. Za prvé všichni jeli domů a za druhé tam nebyli už všichni, ale i tak jsme si jeli prohlédnout obchod Nosferatu a opět Bontonland…. Pak jsem jela na Florenc vyprovodit svoje přátele, kteří jsou také postiženi nemocí zvanou Tarja Turunen a nakonec, už v doprovodu malé a nevinné (jako démon sám) ARWEN jsem jela na hlavní nádraží, kde jsem sedla na vlak a jela také domů….

Nezbývá mi říci, než DĚKUJU všem zúčastněným, neboť to byl další bezvadnej sraz a ráda jsem všechny viděla, DĚKUJU všem, kteří fotili (tedy Ewíe, Gazzymu atd) a DĚKUJU i malé a nevinné (jako démon sám) ARWEN, že mě nechala u sebe přespat a dodávám, že už se opět těším na další sraz. Fotky s popisem najdete v galerii nebo více fotek je zde (a jelikož je album pod zámkem, jméno a heslo je na nástěnce na fórum)....